IMG_8650

Steden / regio's

Veel steden zien voordelen van een toeristische economie, maar slechts enkele slagen erin. Toeristen hebben slechts een beperkte tijd beschikbaar en de concurrentie is immens waardoor zij uiteindelijk keuzes moeten maken welke attracties en/of steden zij bezoeken en welke niet.

Hier is een paralel met de Noord-Europese pretpark- en attractiemarkt. Ook in deze markt is de concurrentie enorm en zijn de tijd en budgetten van potentiƫle gasten beperkt, waardoor ze moeten kiezen waar ze naartoe gaan.

Het team van TDAC heeft tientallen jaren ervaring in het ontwikkelen en exploiteren van zeer succesvolle attracties en themaparken, die zich onderscheiden van de concurrentie. Hoewel we volledig begrijpen dat de dynamiek in een stad anders is, brengen wij naar onze bescheiden mening unieke kennis wat toeristische steden kan helpen om boven de concurrentie uit te steken.

We kijken vanuit een ander perspectief naar steden. Vaak leidt dat tot verrassend eenvoudige en effectieve veranderingen die de gastervaring verbeteren en daarmee het succes van het toerisme. Wij helpen onze klanten om de juiste balans te vinden tussen:

  • Een eigen identiteit creĆ«ren of gewoon een van de andere toeristische steden zijn
  • Toeristen en bewoners
  • Publiek geld en het rendement behalen
  • Focus of een divers aanbod
  • Een gemiddelde experience bieden of een onvergetelijke ervaring bieden

...en nog veel meer uitdagingen die het succes bepalen.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.