Steeds meer projectontwikkelaars herkennen dat bezoekers hun vrije tijd op een plezierige manier willen doorbrengen. Deze trend zal zich doorzetten naarmate de concurrentie om tijd toeneemt. Veel van deze ontwikkelaars twijfelen hoe ze het beste het leisure-element in hun project kunnen integreren. Ze vertrouwen vaak op de gemakkelijke oplossing: het toevoegen van een kant-en-klare standaard leisure-activiteit in een paar lege vierkante meters. In de pretpark- en attractiewereld zijn we decennia geleden al afgestapt van deze manier van denken. We hebben geleerd dat door een holistische benadering van het verhaal, gebaseerd op centrale thema's, een evenwichtig ontwerp en uitvoering, de tevredenheid van de gasten zal toenemen, wat resulteert in een betere business case.

TDAC brengt de expertise van het ontwerpen en exploiteren van prijswinnende attractieparken naar de vastgoedwereld. De vastgoed klanten waar wij tot nu toe mee hebben gewerkt hebben ervaren dat onze jarenlange ervaring een andere visie biedt die veel verder gaat dan mooie architectuur en ruimteplanning alleen. Door middel van intensieve brainstormsessies verzetten we de mindset van uw team en dagen wij hen uit om vanuit een ander perspectief te denken. Wij helpen vastgoedinvesteerders de juiste beslissingen te nemen door vragen te beantwoorden als:

  • Wat doet het toevoegen van leisure met mijn rendement?
  • Wat is het effect op onze business plannen door het veranderen van de investering in het entertainment aanbod?
  • Wat gebeurd er met mijn rendement als ik meer investeer in details zoals showlicht, decoratie en/of live entertainment?
  • Hoe kan ik met leisure mijn identiteit veranderen?
  • Wat is de toegevoegde waarde om entertainment toe te voegen zonder dat daar voor betaald dient te worden?

Er zijn nog honderden andere relevante vragen die gesteld en beantwoord moeten worden bij het creĆ«ren van leisure bestemmingen. Vanaf de eerste ontwerpfase tot wanneer de eerste gasten arriveren en daarna, blijven we vragen stellen en beantwoorden om uiteindelijk tot de beste gastervaring te komen.