Het ontwikkelen of exploiteren van attracties is een constante zoektocht naar de juiste balans tussen investering, geweldige gastervaring, gastvrijheid en winstgevendheid. Beslissingen die je nu neemt zijn van invloed op je langetermijnrendement. Sommige beslissingen zijn gebaseerd op onderzoek, andere op harde cijfers, maar veel van deze beslissingen hebben te maken met de emotionele keuzes van gasten.

In de attractiebranche is de emotionele status van je gasten van grote invloed op het succes van je bedrijf. Vreemd genoeg is er niet veel wetenschappelijk onderzoek of harde feiten over de invloed van de emoties van gasten. Dit gebrek aan gegevens drijft het besluitvormingsproces in de richting van het maken van keuzes op basis van instinct en ervaring.

Met TDAC's jarenlange ervaring in meer dan 100 wereldwijde projecten in deze sector, kunnen wij u inzicht geven in de emotionele reacties van gasten. We analyseren samen met u het effect op de business case en helpen u bij het nemen van allerlei moeilijke beslissingen. Het is vaak een kwestie van balanceren:

  • Hoe wordt ons resultaat beïnvloed, indien we meer of minder investeren?
  • Geeft het veranderen van de lokatie een positief effect op ons resultaat?
  • Richten we ons op de juiste doelgroep of geeft een andere doelgroep meer rendement?
  • Geeft dit verkooppunt van F&B of Merchandise wel het juiste rendement?
  • Is dit het juiste ontwerpbureau voor ons project?
  • Deze fabrikant is duurder, helpt ons dat op de langere termijn?
  • Hoe vaak en hoeveel moeten we herinvesteren?
  • Hebben we de juiste attractie mix?
  • Hoe kan onze bestaande attractie verbeterd worden?
  • Is de Intellectual Property welke we gebruiken, de juiste IP?
  • Is onze marketing efficiënt?

Bekijk hier om een selectie te zien van de diensten die we aanbieden bij TDAC. Met TDAC aan uw zijde voegt u meer dan 100 jaar ervaring in meer dan 100 projecten wereldwijd toe aan uw team.