Brand Experience Centers and Museums have to deal with many different interests and stake holders. Sometimes these are conflicting. It is common to struggle with:

  • Het vinden van de juiste balans tussen de wensen van de gast en authenticiteit.
  • Balans tussen stakeholders en inhoud.
  • Educatie en Fun.
  • Dromen en budgetten.
  • Traditioneel en het gebruik van hedendaagse technologie.

Dit maakt het vinden van de balans een flinke uitdaging!

TDAC has worked on many Museums and Brand Experience Centers projects across Europe, USA and the Middle East. Based on all these experiences we created several approach plans for specific Museum and Brand Experience Centers, but all with the same starting point: Making the guest central to all decisions. From there we balance stories, collections, corporate values, authenticity, education, budgets and yes, Fun!

We krijgen projecten in focus waardoor ze een duidelijke boodschap geven. Hiermee creëren we de weg naar succes inclusief het behalen van de zakelijke doelstellingen. Na het vaststellen van de focus, begeleiden wij onze klanten bij het vinden van de juiste ontwerp-, productie-, exploitatie- en investeringspartners uit ons uitgebreid wereldwijd netwerk. We beweren niet dat er geen uitdagingen zullen zijn op de weg naar succes, maar we zijn er zeker van dat met onze uitgebreide ervaring in dit vakgebied we u en uw team zullen helpen vele verrassingen onderweg te voorkomen!

Bekijk hier to see what services we offer for Brand Experience Centers and Museums at TDAC.