Brand Experience Centers en musea hebben te maken met veel verschillende belangen en belanghebbenden. Soms zijn deze tegenstrijdig. Het is gebruikelijk om te worstelen met:
- Het vinden van de juiste balans tussen de wensen van de gast en authenticiteit.
- Balans tussen stakeholders en inhoud.
- Educatie en Fun.
- Dromen en budgetten.
- Traditioneel en het gebruik van hedendaagse technologie.
Dit maakt het vinden van de balans een flinke uitdaging!
TDAC heeft gewerkt aan vele projecten voor musea en Brand Experience Centers in Europa, de VS en het Midden-Oosten. Op basis van al deze ervaringen hebben we verschillende benaderingsplannen gemaakt voor specifieke musea en Brand Experience Centers, maar allemaal met hetzelfde uitgangspunt: De gast centraal stellen bij alle beslissingen. Van daaruit balanceren we verhalen, collecties, bedrijfswaarden, authenticiteit, educatie, budgetten en ja, plezier!
We krijgen projecten in focus waardoor ze een duidelijke boodschap geven. Hiermee creƫren we de weg naar succes inclusief het behalen van de zakelijke doelstellingen. Na het vaststellen van de focus, begeleiden wij onze klanten bij het vinden van de juiste ontwerp-, productie-, exploitatie- en investeringspartners uit ons uitgebreid wereldwijd netwerk. We beweren niet dat er geen uitdagingen zullen zijn op de weg naar succes, maar we zijn er zeker van dat met onze uitgebreide ervaring in dit vakgebied we u en uw team zullen helpen vele verrassingen onderweg te voorkomen!
Bekijk hier om te zien welke diensten we aanbieden voor Brand Experience Centers en Musea bij TDAC.