Inleiding:
Wereldhave bezit en exploiteert verschillende lokale winkelcentra, zgn: Full Service Centers. Deze Full Service Centers moeten bijdragen aan een plezieriger en comfortabeler dagelijks leven, een one-stop locatie voor boodschappen, winkelen, vrije tijd, ontspanning, sport, gezondheid, werk en andere dagelijkse behoeften. Kunnen deze winkelcentra iets leren van de vrijetijdswereld om de bezoekersaantallen en de verblijftijd te verhogen?
De aanpak:
Voor Wereldhave ontwikkelde TDAC een programma in zes stappen met als uiteindelijke doel de omzet positief te beïnvloeden door de verblijftijd en bezoekersaantallen van de bezoekers van het Wereldhave winkelcentrum te verhogen.
Gebaseerd op onze uitgebreide ervaring in het creëren van de perfecte gastervaring in de wereld van themaparken en attracties, varieerde het plan van praktische tips van personeelstraining en kleine aanpassingen tot aan een vernieuwd winkelcentrumontwerp. Een concreet plan om van een winkelcentrumbezoek een gastervaring te maken.
For more information about our services for malls click hier.